Saturday, December 13, 2014

Alguse lõpp...

Nüüdseks on minu kuue nädala pikkune praktika Saksamaal lõpule jõudnud, mõne tunni pärast istume taksosse ja sõidame lennujaama, et suund tagasi Eesti poole võtta.

Olen oma praktikaga ning praktikakohaga väga rahul, ma leian et ma olen õppinud nii mõndagi nende toidust ja tegemistest, kuid kõige rohkem olen ma selle praktika jooksul ammutanud enesekindlust ja võimelisust omapead tegutseda, ilma et keegi iga liigutust jälgiks.

Viimane nädal tõi kaasa mitmeid juba tuttavaid töid, kuid ka nii mõndagi uut.

Tomatisupp: 1 kg porgandeid(1 porgand kolmeks), 1 kg juurseller lihtsalt väiksemaks, 3 pead küüslauku(küüned puhastada ja tervelt sisse), umbes 0,5 kg suuri sibulaid, oliiviõli röstimiseks, 2 kg värskeid tomateid(pooleks), 3 tomatipasta konservpurki

Küüslauk ja KV röstida oliivõliga, lisada sibulad, tomatipasta, tomatid, oregano, sool, suhkur, pipar

Samuti sain valmistada wrap'e, milleks eelnevalt soojendati mikrolaineahjus wrapi taigen, seejärel tuli laud neid täis laduda ning erinevad inimesed said erinevad ülesanded - kastme asetamine wrapile, kastme käega ühtlaselt laiali hõõrumine, täidise lisamine(kana või hakklihaga) ning viimaseks kõige keerulisem - wrapi kokku keeramine. Kui täidist oli liiga palju, läks wrap paratamatult katki, mis tähendas ainult seda, et keegi sai süüa :D
Peale wrap'ide valmistamist tuli nad kiletada ning GN-le asetada.

Kõige tüütum ja siiani ebmeeldivam tegevus oli tohutu suure koguse seapeki hakkmasinast läbi laskmine. Teine asi, tunduvalt normaalsem oli kuklite pooleks lõikamine, kuigi jällegi suurtes kogustes.

Eilsega lõpetasime oma praktikaperioodi, töö juures saime tohutu suure üllatuse osaliseks. Algul jagasime endapoolsed kingitused ära ning peale seda teatas ülemus et neil on ka meile tänutäheks hea töö eest midagi. See midagi on väärtuslik jaapani nugadekomplekt, millega me terve praktikaperioodi vältel tööd tegime.

Peale rohket pildistamist lõpetasime päeva, kiirustasime koju ning oma viimast õhtut nautisime Maritiga oma ülemuse ning toreda töökaaslase Sveni seltskonnas veel viimast korda mõne kuu jooksul.

Tänane päev algas varakult, kogu hommik kulus pakkimisele. Nüüd on üle veel ainult taksot oodata ning lennujaama poole kihutama hakata !

Tänan kõiki huvilisi kes mu tegemistel siin silma peal on hoidnud, loodan et olen teinud piisavalt kokkuvõtteid ning oma emotsioone arusaadavalt edastanud. Minu seiklus saab selleks korraks läbi :)

Aitäh !





No comments:

Post a Comment