Wednesday, November 5, 2014

Juba kolm päeva...

... praktikal käies veedetud !
Iga päevaga tuleb harjumine kiiremini, täna sain tegeleda tõsiselt suures hulgas külmtöötlustega, mille tulemusena on mul katkine vill nimetissõrme siseküljel :D
Inimesed tööl tunduvad toredad, muusika on töö ajal põhjas, naerda saab, failida saab. Iga päevaga harjun rohkem !
Tööpäevad algavad kell 7 hommikul ! Ei ole kõige kergem ärgata kell pool kuus et süüa ning õigeks ajaks tööl ja tööriietes olla. Homne päev algab ja ka lõpeb hiljem, tuleb minna alles kella 10ks (LUKSUS!).
Tööpäeva jooksul on ette nähtud kohvipaus, lõunapaus ning eraldi pausid suitsetajatele.

Ettevõttes on suur plaatpann, kasutatakse hiigelsuuri sibulaid, umbes 3 korda nii suured, kui Eesti tavalised sibulad. Tänu nende hakkimisele on mul silmadega juba päris halvad probleemid olnud, kuna silmad on niigi halvenenud ning sibulate hakkimine paneb veel omakorda nad kipitama(kuivavad niigi), siis nutan ma päris tükk aega ning ka kipitamisest on raske vabaneda :/
Täna, kui juba mõnda aega olin kipitanud-nutnud otsustas töökaaslane selle töökohustuse enda peale võtta ning mina sain muudega tegeleda. Samuti on tavaks näiteks parmesaniviilude tõmbamine koorimisnoaga, veiseliha puhastamine ja tükeldamine.

Täna õppisin ka natuke midagi nende ahjust, toimib veidike teiste süsteemidega kui meie kooli või teiste ettevõtete, kus ma praktiseerinud olen, combi-ahjud.
Iga tööpäeva lõpus toimub suurem koristus.

Jalgrattasõit on endiselt päris raske, eriti kui sajab vihma. Ootan juba seda aega kui sellega uuesti harjun ! :)



Linnas on väga mõnus kohvik kus on väga hea toorjuustukook ning latte :)



Schloss Plön ehk meie töökoht








Alloleval pildid on meie elukoha lähedal tehtud.









Pildike köögi kõige väiksematest esemetest :)







No comments:

Post a Comment